Kristen marsch - Fjun står hemma

Ska jobba till midnatt i natt.

Det är inte helt okej.

Läste dessutom i morgonens DN att det skulle vara en kristen manifestation i hela stan, de går i sex olika tåg in mot Kungsholmen för att fira Jesus.

"Ta inte in bilen i stan, det kommer vara stopp" stod det i artikeln.

Vet inte riktigt om jag gillar att en kristen marsch gör att jag måste åka ensam med kollektivtrafiken hem till Kärrtorp i natt. Eller någon annan marsch heller, för den delen.

Vet inte om jag tycker att det är okej att Stockholms stad planerar att stänga ner hela citykärnan en lördag på grund av en hyllningsmarsch.

Eller så tycker jag det. I smyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0