Måndag, självklart

Har haft en grymt underlig morgon med otroligt otrevliga människor på Skatteverket och Air france som dragit för mycket pengar från mitt konto.

Jäkla meck alltså!

Och så får jag idag reda på att min frisör ska byta salong, och hon får inte berätta vart hon ska istället. Varför ska allt jobbigt hända på samma gång!

När vädret är som idag vill man bara gå och lägga sig i sängen igen, har så ont i halsen att jag knappt kan svälja, så ingen träning blir det heller.

Är det inte en typisk skitmåndag så säg?

Kommentarer
Postat av: chippe

typiskt! hoppas det löste sig med air franche. du kan väl prova att göra några blonda slingor ändå, lite grönt får bara folk att tro att du är hammarbyare, det är inte hela världen, lite chict så där.

2010-05-10 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0