Soundtrack of my balkong

Drömmer så väldigt konstigt, nattens eskapader hade ett eget sound track. En låt gick på repeat, vet inte riktigt hur jag ska tolka det.

Nämligen Marina and the Diamonds "hollywood lyrics".


Men jag har också utlovat bilder på balkongen, min sommaräng i förorten.



Såhär ser det ut från vardagsrummet.



Det halvrangliga bordet och pellisar i balkonglådor.



Blomsterhörnan, begonior, basilika, smultron, blomträd och luktärtor. Och lite för lågt bländartal...

Idag när jag bläddrade igenom DN:s A-del stötte jag dessutom på den här rubriken...




Men det är ju inte Palestinas premiärministers fel att den svenska bomarknaden går segt, det är bara ekonomidelen som placerats på ett väldigt roligt ställe. Tyckte jag i alla fall.

Nu hoppas jag att allas dag har Marina and the diamonds som sound track. Jag får den inte ur min hjärna nämligen!

Kommentarer
Postat av: chippe

Oj vilken vacker balkong du har Visan, helt fantastisk. Förstår att du är stolt. Min balkong är blom- och möbeltom...

2010-05-18 @ 15:06:06
Postat av: Chippe

Fullständigt strålande vacker balkong Visan!! Imponerande. Måste fixa en sån balkong i heglen jag också.

2010-05-18 @ 16:28:49
Postat av: SunnySydney

vilken fin balkon, jag blir sa aviss. Du har verkligen kansla for att gora fint hemma. Vill du komma till sydney och gora fint hos mig. Pa min balkong star det en dod orkidee och ett par stolar som haller pa att ramla sonder...



2010-05-19 @ 01:30:36
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: K

Åh vilken fin balkong. Jag satt och läste trädgårdsböcker hela kvällen igår. Jag har ett hett tipps! Kolla in trädgårdsfredag på svtplay, det kan vara ett av de bästa programmen på tv just nu!!

2010-05-19 @ 13:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0