Vem, var, när?

Det här med att jobba till klockan ett på nätterna är jag inte riktigt van vid än.

Jag vaknar på morgonen och undrar var jag är, vem jag är och vilken dag det är.

I morse kom jag på att jag var hemma i en tom lägenhet, hette Lovisa och skulle promenera med lillebror eftersom det var torsdag.

Så han kom hem till mig och vi traskade iväg mot Skogskyrkogården. 75 minuter senare damp vi in i hallen, lagade lunch och åt på den soliga balkongen.

Sen racade jag iväg till Eurosport där jag precis hostat mig igenom lite tennisnyheter. Alltid lika bra att ha hosta...

Men en extra rolig sak har hänt:

O har bokat biljetter för oss till Burkina Faso, så dit åker vi i början av juni. Två veckor i världens femte fattigaste land. Vilket äventyr grabbar!

Tjoho för att det snart är sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0