Ica har slutat med knark

Det finns en vara i Icas egna sortiment som heter Torkade ananasringar. Jag älskar dem, de är så goda att man nästan dör. Men de finns inte att köpa i vår pluttebutik i Kärrtorp och gigantiska Ica Maxi i Sumpan har inte fått in några nya på över en månad. Det tycker jag är taskigt. Här går jag heeeela vägen till butiken och så finns inte det jag vill ha.

Jag köpte torkad mango i stället men den är inte god. Jag kan inte äta den, den smakar prutt. Och så köpte jag René Voltaires sesamkex i stället för att få i mig något sött efter maten, men de är salta och inte ett dugg goda. Inte ett dugg.

Så nu är jag faktiskt lite sur. Jag vill ha något som stillar mitt sockersug men som inte innehåller socker.

Dumma Ica som vägrar att tillhandahålla mitt knark!


Kommentarer
Postat av: Chippe

Har du kollat Hemköpsbutiken? Annars får du skälla på Ica helt enkelt!! Tack för igår!

2010-11-17 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0