Soon yoga

Snart är det dags för yoga igen.

Bara några timmar kvar.

Som jag längtat. Efter att ligga ner och andas i ett rum som luktar fotsvett. Att sträcka på bakbenen så att det gör lite ont och känns som att man ska trilla framlänges. Få ont i lårmuskeln när jag försöker sitta i lotusställningen för om det är något som är låst är det mitt bäcken.

Det beror nog på att mitt bäcken är snett vilket ju gör att jag har ständigt ont i ryggen. Och på att min svanskota är formad som en krok... Jaja.

Det enda som är liiite jobbigt med yogan är att det inte finns några omklädningsrum. Man får byta om på toaletten och det är ganska trångt. Och rörigt. För det är ju vinter och just nu har man mer kläder på sig än Patrik Ekwall har ombyten.

Ja. Andas andas.

Kommentarer
Postat av: k

hihi Jag gillar det där med Patrik Ekwall.



själv har jag lämnat den där typen av traditionell träning och kör mer på devisen "om man städar rätt är det lika jobbigt som en fotbollsmatch" och "att stretcha är så 2007".



Vi får se hur bra det fungerar, jag är öppen för allt... eller snarare, jag är för stel för allt!

2010-11-18 @ 08:21:35
Postat av: Chippe

Men vad är det för konstigt yoga som inte har omklädningsrum?

2010-11-22 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0