Timing

I morse när jag skulle göra mina solhälsningar var jag så trött att jag efter de första fem helt enkelt la mig på yogamattan och vilade.

Undrar just hur det ska gå på kursen i kväll...

Jag skulle ha stuckit ut och joggat i går också, men fasiken vad kallt det var ute. Eftersom jag är en relativt (läs väldigt) ny joggare har jag inga bra kläder. Jag har hittills hållit till godo med min gamla handbollsgear och en tjocktröja från Radiosporten. I går hade man nog behövt lite proffsigare grejer.

Synd att jag skulle bli löparbiten precis när vintern började. Hade varit bättre timing att känna sig sugen på att springa när det inte var snö och is överallt. Men varför ha timing?

Kommentarer
Postat av: Chippe

Halloj

du kanske kan springa inomhus på ett löpband? Eller önska dig skitbra löparunderställ och överställ i julklapp? kram kram

2010-11-25 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0