Burr

Om en dryg vecka åker jag till andra sidan jordklotet. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra där, men skoj ska det bli. Och spännande.

Hösten har kommit på riktigt nu och jag är långt ifrån den enda som blir påverkad av mörkret. Jag tror att ungefär varannan person i Sverige ställer sig frågan "Hur fanken kunde folk bosätta sig här uppe egentligen" varje dag under hösten och vintern.

Varför stannade folk inte nere i medelhavsregionerna? Jag hade mycket hellre suttit och tyckt att 15 grader är kallt än att tänka "jaha, tio grader, ja, det är ju som en normal sommarkväll. Om en månad är det 10 minus..."


Kommentarer
Postat av: chippe

Hihi, vet du, i morse när jag satte på mig strumpor (hatar strumpor!!) tittade jag på mina tår och berättade för dem att de snart skulle få gå utan strumpor och ha sandaler på sig igen. De blev jätteglada!! Happy Feets!!

2010-10-08 @ 11:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0