En veckas klet

Nu är det exakt en vecka sen vi alla förstod att SD var på väg in i våra politiska liv.

Idag betalade jag min medlemsavgift i ett politiskt parti.

Storasyster flyttar till villa, jag och O tvättar våra täcken och livet går vidare.

Men ändå känns det inte som att det någonsin kommer bli detsamma.

En vän berättade historier från andra sidan jorden, vi sitter fast i vårt klet i Sverige och vet inte riktigt hur vi ska ta oss ur det med glädjen och orken i behåll.

Så känns det i alla fall.

Men de dagar när kämpaglöden tryter kan man ju alltid storstäda lägenheten, dammsuga, svabba, tvätta sex tvättar och tänka på sin framtid.

Det gör att kampen blir än mer attraktiv. Kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: chippe

Kampen blir i alla fall ren.

2010-09-28 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0