Nu blire socker

Jag vill köpa ett läppstift.

Ett ganska mörkt, typ plommonfärgat. Men Åhléns i Sumpan har inga bra märken.

Så jag kom tillbaka från lunchen med ett par kängor i stället.

De kommer inte se så snygga ut i mitt ansikte och de är snarare gjorda för att walka allover någon annans mun än min egen.

Får se om de fungerar ikväll.

För när O ska vara förband till Stefan Sundström dansar Lovisa på något bord kring St Eriksplan. Antagligen.

Om ni inte redan märkt det så är det fredag. Och jag vet vad vi får till fredagsfikat idag! Doughnuts, min svagaste svaghet i onyttigaste kategorin av onyttigheter.

Bring of the sugar, long live fridays!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0