Vi väntar på svar

Aldrig har väl så många människor gått och väntat på ett valresultat så här spänt?

Tänk om utlandsrösterna ger Alliansen egen majoritet?

Ja, de här dagarna kommer jag nog minnas så länge jag lever.

Först den "svarta måndagen". Jag satt som en stenstod hela dagen och märkte att jag fått migrän av att gnissla tänder av ilska.

Så i går när jag var arg och gick med i politiska partier för att jobba bort de iskalla högervindarna.

Till sist idag, när jag sitter och f5:ar mig igenom samtliga svenska nyhetssajter för att få reda på hur det blir till slut. Valmyndigheten har mycket att göra, tycks det. Hoppas de är klara snart.

Känner mig som ett barn på julafton när jag inte vet om jag ska få pest, kolera eller ett brutet skenben i present.


Kommentarer
Postat av: Sydney

Hej hej liten



vet du att du far mig att lasa A sidan pa tidningen med nytt intresse varje dag...pa svenska tidningen i varje fall. Pa The Australian och Sydney Morgning Herald laser jag bara horoskopen och mat reviews :-)



Kramar Maria

2010-09-23 @ 01:15:19
Postat av: martin b

Huvudsaken är att inte SD kommer in som vågmästare. Tar hellre en Moderatregering med egen majoritet!

2010-09-23 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0