Betyg på corepulse-passet

Sats core pulse var fruktansvärt.

Det jobbigaste jag gjort på väldigt, väldigt länge.

Underbart helt enkelt.

Jag ger corepulse-passet tio glassbåtar av tio möjliga.

För jag har nämligen två stora muskler på min kropp. De sitter på mina lår. Det brukar vara omöjligt för mig att bli trött i benen, förutom när jag åker skidor, men den här klassen tog knäcken på mig. Fantastiskt.

Om jag var en rikare människa skulle jag skaffa kort på den där nedrans gymkedjan utan att blinka. Jag blir så otroligt lycklig när jag kör slut på kroppen på riktigt och framförallt när man gör det i grupp.

Svettig och röd, då mår Lovisa som allra, allra bäst.

Kommentarer
Postat av: k

Härligt!! Det låter som ett toppenpass. Själv har jag det motsatta problemet, det vill säga att jag undrar hur mina muskler kan vara så veka.. Här har man tränat regelbundet hela sitt liv, men de där musklerna verkar inte fatta det.



Med tanke på att ett av dina mål var att träna lagom, så att du inte går sönder så låter det bra att du inte köper kort på det fina stället med snyggingar...

=)

2011-04-27 @ 14:30:46
Postat av: S

Va underbart! favorit i repris snart tycker jag å då vill jag också va me <3

2011-04-27 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0