Freaky scary yey

O och jag sitter vid samma skrivbord, fast på varsin sida. Vi har en skål kokosglass mellan oss, lyssnar på B:s spellista (What is happening here, what it is ain't exactly clear). Det är totalt kaos i arbetsrummet när det gäller sladdar och estetik, men i pärmarna råder perfektion och de imaginära Stringhyllorna på väggen framför mig ser jävligt snygga ut.

Det är så här det kommer vara i höst, vinter och vår. Han på sin sida, stirrandes in i monstertavlan från Burkina, jag med lilla Jack spejandes över Kärrtorps IP, en ek och ett grönt hus där en snart före detta kollega har visat sig bo.

Kan blir en fin tid, trots fattigdomen och den antagna kreativa ångesten. Idag på personalmötet berättade man om förändringarna på kontoret och då sas det, och jag citerar nu:
"And Lovisa is going to leave us to become a script writer, so she's going to Holywood to be famous. We wish you good luck!"

Yeah, I känner the press. Freaky scary.

Kommentarer
Postat av: chippe

Det var väl väldigt trevligt!!

2011-08-25 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0