Bra dag

Ay caramba. Idag var det hela primary som gällde på yogan. Det är sådant högt tempo att jag inte hinner tänka.

Gud vad underbart det är.

När hjärnan stänger av. Tystnar.

Min fantastiska mor var förbi en snabbis och bjöd på lussebullar (det är det godaste som finns i hela världen, minus vin, men det är en dryck så det räknas inte) från Pressbyrån som smakade toppen. Att ha en mor som besöker en och fyller en med socker torde vara ett av livets viktigaste inslag.

I morgon ska jag analysera text och sen jobba in på småtimmarna på radion. Det är vad livet består av just nu för mig. Manus, radiosportens webb och yoga.

Kunde va värre grabbar.

A, just det, en bild på primary-serien så ni förstår vad det är jag utsätter mig själv för, det tar 90 minuter att köra igenom hela primary...


Kommentarer
Postat av: chippe

Herregud vad mycket övningar. Jag blir trött bara av att titta på dem. Jag är imponerad av dig att du fixar allt, inte minst huvudståendet. Och handståendet. Inte mot en vägg??

2011-12-09 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0