Hurra

Hann förbi gymmet på väg hem från jobbet. Det är något tjall med mitt högerknä alltså. Eller, det är inte i knäet utan mer under det, på baksidan. Kanske är det något tjall med vaden? Har haft det hela hösten och det sabbar min yoga!

Anywho. När jag till slut damp innanför dörren hade O lagat middag och hittat en sida där man kunde handla billig mat på nätet. SÅ DET BLEV INGEN STORHANDLING!!!!

Tjooh på riktigt alltså.

Har även satt i mig fyra moderna texter som vi har i uppgift i skolan.

Alltså. Om det är såhär modern teater är så förstår jag att alla jävla scener sätter upp Shakespear och Strindberg hela tiden.

Säger bara det...

Kommentarer
Postat av: chippe

Låter som menisken...

2011-12-12 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0