Jullov

Inte gjort många knop idag, men yogade länge länge. Jag tror att det är vad min hjärna behöver just nu, lugn och ro. Så jag försöker dämpa mina att-göra-listor-behov genom att snällt säga till mig själv att det är okej att jag inte gjort någon nytta idag. Det är jullov.

Jullov.

Jullov.

Det har jag inte haft på fyra år. Så inte konstigt att det känns konstigt.

Ska ju samtidigt försöka få klart ansökningar till dramatiska institutet, hallidudanedej. Jag vill bara prova på att söka, öva på det. Men problemet är att så fort jag sätter mig för att skriva börjar jag tänka på vad jag ska göra i sommar och nästa höst. VAD?

Så det går ju sådär med kreativiteten. Men det är väl så det är?

Och det är inget inte fem hockeymatcher kan råda bot på!

Kommentarer
Postat av: chippe

antligen har jag last ikapp min enda favoritblogg i hela varlden. harligt! solen skiner down under och vi vantar pa att bilinnehavarna ska komma hit sa vi kan aka till en strand, det ar lite daligt med det nar man ar den enda som alskar solen sant och troget. fyrverkerierna i gar var otroliga har aldrig sett nagot liknande.

2012-01-01 @ 01:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0