Vejla vejla vejla

Men oj vad har jag egentligen gjort på fyra dagar som resulterat i bloggstopp?
Kanske en slutuppgift från prettolandland? Ja, helt korrekt.
Mor tror att kruxet med mitt knä är ledvätska som läcker ut. Vila, sa hon. Vila? sa jag. Vila! sa hon.
Jaha.
MEN DÅ VILAR JAG VÄL DÅ FÖR DU HAR JU ÄNDÅ LIKSOM BARA GETT MIG LIVET SÅ JAG KAN VÄL LYSSNA PÅ DIG NÅN GÅNG. DÅ!
Det var alltså inget uttryck för någon ovilja att lyda min mor, bara en lite protest mot att jag inte får springa eller styrketräna benen. Och den borde väl i sanningens namn riktas mot min egen kropp, men eftersom den är totalt ignorant skickar jag ut dessa känslor i världsrymden i stället.
Så där ja.

Kommentarer
Postat av: Chippe

Hehe, du kan ju provvila en vecka och se om det blir bättre. Eller så går du till en naprapat...det kan ju vara inflammation i muskelfästet :)

2011-12-16 @ 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0