Fira

Har tänkt lite på hur det var när man var liten när det gäller kläder.

Jag köpte ju nya kalasbyxor i går, har för mig att det berättats att storasyster M hade en faiblesse för just sådana. Själv ville jag bara ha kjol och klänning. Var det vinter, vilket det ju ofta är i vårat land, blev det byxor med kjol ovanpå. Jag var väldigt före min tid, som ni hör.

Det fanns en par byxor jag älskade, min vita manchesterbyxor. Sådan där bred manchester. Så jäkla snyggt.

I morgon ska jag ha mina nya kalasbyxor på mig, hade jag tänkt. Det är ju ändå fredag. Och då ska man fira.

Kommentarer
Postat av: chippe

Jo du hade ett par vita breda manchesterbyxor när du var i tre-fyra årsåldern. Du älskade dom och så hade du en rödrandig luvatröja till med Mimmi Pigg på. Väldigt fin!!

2011-02-18 @ 09:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0