Koko koko koko

Festen kryper närmre och närmre.

Saker som ska fixas läggs på hög, skjuts undan och göms i hörn. Har jag varit på systemet? Nej. Har jag skrivit frågor till 2000-talsquizzet? Nej. Har jag bestämt vad jag ska ha på mig? Nej.

Men vad har jag gjort med tiden då egentligen?

Jo, igår köpte jag en vit kajalpenna. Precis samma märke som jag hade som 14-åring också, L'Oreal, och jag blev faktiskt chockad av hur fult det var när jag provade den. Tänk att jag såg ut så, i flera år. Lätt obehagligt. Men jag kommer ihåg att jag tyckte att det var skitsnygg att ha ett vitt streck på ögonlocket. Jag använde även silverögonskugga, för det tyckte jag såg mest naturligt ut?!

Ni som inte vet än, jag och L ska ha Millenniumfest. 2000-talet är borta, tänk vad mycket som hänt sen dess, nu är vi 25 bla bla bla. Det ska spelas Thong Song och Mambo nr 5, Vengaboys och S Club 7. Inte konstigt att vi 80-talister är lite dumma i huvudet när vi växte upp med sådan musik! Ni hör ju själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0