Nudisten på gymmet

Snökaos. Igen. Vad fullständigt onödigt gjort av himlen.

Jag kämpade mig fram till gymmet på lunchen, slafsade in i omklädningsrummet bara för att upptäcka att jag inte hade packat någon träningströja. Först fick jag lite panik, men struntade sedan i konventionen och ställde mig på löpbandet i tjejavdelningen med springtights och sport-bh. Jag kan meddela er att jag svettades precis lika mycket som jag brukar, enda skillnaden var att alla runtomkring mig fick äran att se min lilla mage skvalpa runt som en skrämd pizza på rymmen från kebabköttet.

Nä, det var nog ingen härlig syn och det var märkligt hur naken jag kände mig med bar mage på löpbandet. Verkligen blottad. Jag kunde ju hellet inte strunta i att stretcha, och det kan jag säga er damer och herrar, var fruktansvärt när man böjer och vrider sig över sina egna valkar. Måste verkligen komma ihåg träningströja i morgon. Annars kommer mina gymkompisar tro att jag gått och blivit nudist.

Och det har jag inte.

Än.

Kommentarer
Postat av: william

gud vad pinsamt;D men modigt av dig:DDD

2011-02-10 @ 17:45:13
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: chippe

Bra gjort Vis ochjag är övertygad om att du överdriver de där valkarna väldigt mycket!

2011-02-14 @ 15:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0