Fredagsfika

Snart är det helg, men dessförinnan är det fredagsfika.

Jag har lyckats få ett rykte om mig att jag inte äter godsaker. Det är för att jag tränar varje lunchrast och för att jag är vegeterian. Och för att jag hetsäter ananasringar och säger nej tack till smågodis om någon bjuder.

Det är ju för att jag försöker och vill gå ner alla de kilo jag lagt på mig under det år jag inte kunnat träna på grund av ryggen och alla andra skador. Jag vill så fasligt gärna ha på mig mina Levis jeans igen.

Men samtidigt kan man ju inte vara tjejen som alltid tackar nej. Det är så fasligt tråkigt med sådana tjejer, som ler lite snett och säger nej tack, det är bra. Så om det är fredagsfika som jag gillar så tänker jag ta en bit, för jag vill inte sitta där och dricka vatten (eftersom jag redan fyllt min kaffekvot för idag) och tittar på alla andra.

Så fårt jag springa lite extra i helgen bara.

Kommentarer
Postat av: chippe

Var på läkarbesök idag och fick besked att jag är jättefrisk och allt, men att jag har väldigt hög kolesterol och att jag faktiskt måste börja med medicin nu. Det var jättetråkigt och jag blev väldigt ledsen. Sen gick jag och träande Zumba, så nu är jag glad och trött. Handboll ikväll också, hurra.

2011-01-17 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0