Världens bästa bästa helg!

På fyra dagar har jag:

Haft världens bästa födelsedag.
Fått världens bästa presenter.
Träffat världens bästa människor.
Ätit världens godaste chokladmuffins.

Och överanvänt orden "världens bästa", oavbrutet.

Jag tycker inte att det är okej att min långlånga helg är slut. Jag tycker också att man bör fylla 25 åtminstone en gång i månaden. O är den bästa människan i precis hela universum, fast det tror jag att alla vet redan. Ingen är som han. Hurra för honom, hurra för 25 och hurra för att få köra rally i vår! 

Kommentarer
Postat av: chippe

Du är ju också världens bästa så det är väl självklart att du använder ordet ofta. Stort tck för alla goda muffinsochs chokladfudgen igår. Nu har jag läst ikapp alla dina bloggar, oj vad jag har saknat dom när jag varit borta. Jag kommenterar inte på alla, men du ska veta att de är väl genomlästa.

2011-01-10 @ 12:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0