Håll ihop

Det spöregnade när jag och bror skulle intervalla oss i skogen, så vi beslöt oss för att köra någon slags pt cikel/switch-träning hemma hos mig i stället.

Det gick ganska bra. Det var väldigt jobbigt. Mest fnissade vi faktiskt. Sen tvingade jag bror att dricka en återhämtningssmoothie, han tyckte verkligen inte om spirulinasmaken, men det gick i alla fall ner till slut. Man får inte vara kinkig!

I morse sprang jag en liten runda innan frukost. Det är en konstig känsla att kroppen liksom kommer i gång på riktigt efter två kilometer. När jag började jogga i höstas kunde jag inte ens springa två kilometer. Jag fruktar inför vintern då jag delvis måste återgå till löpbandet i stället för skogen och mina älskade stigar. Gör sämre tider och sträckor inomhus, så är det bara.

Jaja. Idag har Romateatern premiär för Trettondagsafton. Nu håller vi alla fingrar och tår för att framförallt musiken ska klaffa som tusan! Kom igen- kniiiiip! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0