Jag är precis som Jan, jag har en...

Jag har en plan.

Det har sagts mig att det är viktigt att ha en sådan. Kanske bör man inte kalla det för en plan, vissa tycker inte om just det ordet och det kan frambringa panik.

Panik.

Men jag har ändå en plan.

Den ser ut såhär:
1. Gå till Åhléns och köpa ett fint och glatt nagellack
2. Gå till systemet och köpa en fin box med gott rosévin
3. Komma hem och äta andra halvan av omeletten jag gjorde i morse
4. Fixa lite hemma och låta maten smälta
5. Ge mig ut och springa, sju kilometer ska det bli, varken mer eller mindre
6. Komma hem och göra höftfokuserande yoga efter video jag hittat på nätet
7. Färga ögonbrynen
8. Hyra en film på Telia

Jag tror att det kan bli bra. Med en punktlista och allt. Tjusigt. Känns som att jag glömt något.

Andas.

Kommentarer
Postat av: Sydney

Hej liten

jag alskar planer. Haller just nu pa med en for lordag. For det ar enda dagen denna vecka som jag inte ska vara 14 timmar pa jobbet.



Min plan ar sa har

1. Ta bilen for ett nytt batteri

2. Ga till Metallab och kolla pa smycken

3. Ga till COA i the strand arcade for att kolla pa smycken. See om jag kan komma pa natt fint att gora sjalv.

4. Lasa mina tva bocker om jag har i hemlaxa

5. Inte lasa mina jobb mail

6. Ga pa Bio



/m

2011-06-02 @ 00:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0