Sköldpaddan

I går var det min sista yogalektion för den här säsongen. Det är sorgligt. Jag har kommit överens med måndagarna enbart på grund av de 90 minuterna av svett jag köpt till mig själv för en halvbillig penning.

Men jag kommer gå på kurs i höst också. Mysore. För det tyckte min yogalärare att jag skulle. Och jag gör som hon säger. Fanken, jag har ju till och med tatuerat in hennes citat på min arm!

Undrar om min yogalärare vet om vilken stor roll hon spelat i mitt liv sen i höstas? Jag hyser otroligt varma känslor för henne, kanske skulle hon bli rädd om hon fattade hur mycket jag lyssnar på vad hon säger. 

Hon körde i alla fall igenom hela första serien med oss i går och jag säger bara sköldpaddan...



Nej, där är jag inte riktigt än, om man säger så. 


Kommentarer
Postat av: chippe

Ser helt livsfarligt ut!

2011-06-21 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0