Snart snart åker vi vi

I går upptäckte jag att torktumlaren i tvättstugan inte fungerade. Helt perfekt eftersom jag tvättade lakan och handdukar. Lägenheten var väldigt fin när den var inlindad i textilier i alla fall.

Far kom förbi på sin stålhäst och så drog vi till Söderbysjön. Helt magiskt. Hur mycket folk som helst, hundar och ungar om vart annat som njöt av solen, gräset och det varma vattnet. Jag ville aldrig gå upp.

- Du ska nog inte kyla ner dig mer nu eftersom du varit sjuk, sa far förståndigt,
- Okej... Jag ska bara simma LITE till... sa jag.

Precis som när man var liten.

Ikväll kommer S ohc L och ska sova hos mig, för supertidigt i morgon bitti åker vi till Nynäs och Gotland. Jag har inte hunnit tvätta bilen, så den är supersmutsig. Hoppas de inte dör av sotpesten på vägen. Det vore så fasligt svårt att förklara för personalen på Destination Gotland varför jag försöker smuggla två damlik till den dyraste ön i mannaminne.

Ehm... För att jag tror de kommer trivas bättre där, såklart!


Kommentarer
Postat av: chippe

Hehe hoppas det gick bra med damliken;) Vid bryggan i Aspö har vattnet varit magiskt, 22 grader och så där lagom strömt så man har motstånd fram och tillbaka till boejn. Det är mycket härligt.

2011-07-11 @ 12:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0