Buhu

Du måste ta hand om dig, lova att ta hand om dig, gör inget dumt, var försiktig! Ungefär så lät min och O:s konversation idag. Och jag känner: Ja, jag MÅSTE nog faktiskt ta hand om mig.

Mår ruggigt dåligt just nu, ännu sämre när jag pratade med mor som berättade att hon, bror och lilla A käkade glass på Dalarö. Ååå, lakritsglassen på Dalarö. Sumpan kändes genast lite äckligt i jämförelse.

Just äckligt är hur jag mår. Vill inte äta någonting, all tanke på mat får mig att må illa. Vill helst lägga mig i en sval sjö i några timmar. Blä.

Nej, det får bli hemfärd och bli-frisk-sömn och så hoppas jag att en räddande ängel ska komma förbi och ta hand om mig. Snälla!

Kommentarer
Postat av: Sydney

hej liten, sjukis. Jag hoppas att du mar battre snart, sov och vila och sov lite till.



jag blir lite orolig for dig.



Kramar M

2011-06-29 @ 01:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0