Future

I går kväll sprang jag 5,8 km på bar backe. Visst, isfläckar här och där, men mestadels grus under skorna. Nu längtar jag efter att det ska finnas lite ljus på kvällshimlen när jag ger mig ut också.

Just nu önskar jag att jag vore en superhjälte av den gamla sorten. En sådan som kan fixa alla problem, oavsett om det är kärnkraftsverk som exploderar, vänner som vill komma in på utbildningar eller syskonbarn som blir retade.

Jag vill ordna upp det för alla, det vore så praktiskt och bra. Men det får jag skjuta på framtiden. Det är mycket som skjuts dit just nu har jag märkt.

Kommentarer
Postat av: chippe

Ibland önskar man vekrligen att man kunde ordna upp allt för alla. Att bli en superhjälte som ordnar kärnkraftverken är en sak, det verkar nästan lättare än att vara superhjälten som fixar allt åt alla man känner :)

2011-03-16 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0