Hej hej hej

Nämen nu var jag ju sjuk i en dag till, lyckades inte bli helt frisk under helgen och jag fick skippa måndagsyogan och bara sova, sova, sova. I går sov jag också, och så åt jag fiberpasta med stark tomatsås och fetaost. Det var fasligt gott.

I morse var jag på jobbet 8:15, bara för att kompensera för mina sjukdagar lite. Det var nog bra. Och vips så var det mars också. Mars kan bli riktigt bra tror jag. Framförallt för att det snart är april.

- Kan du jobba på Gotland i sommar tror du? frågade O i måndags.

Mitt svar blir ju tyvärr nej, men det skulle inte vara helt fel att jobba på en ö några månader. Tyvärr går det inte i år.

Att solen skiner i dag är inget annat än fantastiskt, makalöst och helt rätt. Vi tackar solen och sömnen med tre starka hej! HEJ HEJ HEJ!

Kommentarer
Postat av: chippe

Absolut, sova och sol är bra s-ord, det tredje är semester. Och skidor. Och sommar.

2011-03-02 @ 10:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0