Så nedrans kär

Alltså, vissa dagar slår det mig hur otroligt kär jag är i O. Att det kan vara så lätt ibland, att vilja ge precis allt av sig själv till en annan människa. När jag kommer hem från jobbet har han ofta lagat mat, eftersom han jobbar hemifrån. Och det är alltid så himla gott och omtänksamt gjort.

I onsdags fick jag wookade grönsaker och qorn med chili, ingefära och soja och bulgur. I går grönsaker i ugn med fetaost och sallad. Vägen till en tjejs kärlek går definitivt genom magen.

Efter att vi städat lite snabbt och jag dammsugit och gjort blomstilleben på pianot, gjorde jag lite yoga. Har fått ett kompendium av fina yogaläraren så att jag slipper knäppa på dryga yoga-dvd:n. Det gick faktiskt ypperligt, slappt allt mellansnack, kunde göra ställningarna precis så flytande som de bör göras.

Men, hur som haver, otroligt, magiskt, pirrande, fnittrigt kär i O.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0