Min bror har gått bort sig i skogen

Jag skickade alla intervallkombinationer och styrkeövningar jag kom på till lillebror i går.

Han trodde att vi skulle göra allt samtidigt och vågade inte höra av sig till mig med sina hyllningar.

- Vi ska ju träna för att det är kul, inte bli elitidrottare, ska han ha sagt till mor.

Hehe, bror min bror, du måste tro att jag är skogstokig.

Men det är jag inte. Helt och hållet. Jag har till exempel skrivit ner tre olika versioner av intervallöpningar, lilla J trodde att vi skulle köra alla tre. Då skulle vi få hålla på hela natten. Dessutom skulle vi nog dö.

Det ska hur som helst bli skoj.

I kväll äts det middag med L och S på Wagamama. Hoppas vi får bord. När jag var där med mor, bror och O för några månader sen så fick vi stå och stirra jätteargt på ett par som vägrade gå trots att de hade betalat notan för länge sen. Eller, mest stod jag och mor och stirrade jätteargt, lillebror vart mer stressad för att vi stirrade och O såg nog inte ens att vi stirrade. Jaja.

Oj, nu blev jag hungrig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0