Sommarplaner

Haha.

Idag fick mina lårs baksidor vad de tål.

Rätt åt de jävlarna.

Det är ju alltid så att man i februari börjar tokdrömma om sommaren och allt som man ska göra då, allt fantastiskt otroligt som skapar minnen för livet. Sen blir det sommar, man jobbar på som vanligt och vips kommer september och knackar hårt som fan på dörren och det är bara att packa in bastväskan i källaren i nio månader.

I år försöker jag vara lite mer verklighetsförankrad i min planering. Jag kommer inte ha tre jobb (jippie) som förra sommaren, men jag kommer bara ha ledigt två veckor (innan arbetslösheten kickar in).

Under dessa veckor ska jag och O vara i Sverige, på landställen och åka på utflykter. Inte göra någonting jobbigt eller stressigt.

Men sommaren är ju också alla dessa härliga helger och kvällar. För även om det regnar kan man ju göra bra grejer. Skärgården är ju faktiskt snygg även när den är dressad i grått. Jag tror min plan för sommaren är att inte planera in så mycket.

Svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0