Tebaka

Nä, inget bloggande. Tung och seg i huvudet, som om en koltrastjävel byggt bo av bomull där inne och lagt sig att drilla-trilla runt i flera timmar.

Susande och kvittrande samtidigt.

Fredag alltså, vilket påhitt. Tycker det är kul samtidigt som O snart åker tillbaka till Gotland och vi knappt hunnit träffas för att han har så MYCKET att göra. Det är dumt.

Nu när det luktar så mycke syren utomhus vill jag bara ha sommarlov. Det luktar liksom skolavslutning på torrt grus, färska frallor och lättsaltade potatischips. Vill sova med flätor så att jag får vågigt hår och sätta på mig min nyköpta klänning som gör att jag känner mig extra fin.

Men jag sov faktiskt med fläta i natt. Håret blev dock inte vågigt, och inga färska frallor blev det till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0