Odramatisk dag

Vissa dagar blir det liksom inget gjort. Trots att jag, om jag sätter mig och skriver en lista, faktiskt gjort flera viktiga grejer, så känns dagen som nästan ingenting.

Vad är det som gör dagar tomma?

Och måste de vara fylla av något? Är det något jag blivit matad med, att jag måste ha det fantastiskt precis hela tiden? Kan det inte få vara lite småtråkigt och lugnt ibland?

Jo, det kan det nog. Det börjar dra ihop sig med vår tv-serie också. Kan ju vara det jag känner, hur det är att stå i glappet mellan nystart och målsnöre. The point of no return, om vi ska använda filmtermer.

I morgon kväll är det Radiosportenjobb, tror det blir min första ensamma kväll på 1,5 år. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår kväll!! Hur trevligt och energidrivande som helst!

2011-11-04 @ 11:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0