Present?

Det var en redigt lång arbetsdag igår. När jag äntligen kom hem åt jag Riesen och väntade på O som satt fången på en scen vid folkuniversitetet.

När han äntligen kom hem fick jag blommor och så hurrade vi för varandra. För i går var vår årsdag. Jag och O har vari tillsammans i sju år.

SJU ÅR!

Jag var en bebis när vi träffades, bara 18. Det är ju så pluttigt att man går sönder. Vi ska fira ordentligt nästa helg eftersom jag jobbar hela denna. Nu är frågan: Vad fanken köper man till världens bästa mänscha som tack för att man fått äran att leva med den så länge?

Kommentarer
Postat av: chippe

jag tror att hans bästa present är du.

2011-11-29 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0