Ingen vila för den lilla mannen

När jag låg och gjorde ryggres på gymmet idag kom det fram en liten, liten tunnhårig man till mig. Han hade blommiga badshorts och en röd pikétröja där en fet guldkedja lyste i halslinningen. Kedjan var tjockare än hans handleder. Typ.

- Tränar du här varje dag? frågade han mig där jag låg och droppade svett på parketten.
- Eh, ja, eller nej. Nästan. Nästan varje dag.
- Mina vänner säger att man inte ska träna varje dag.
- Nej det stämmer ju, man måste låta kroppen vila.
- Jag tränar varje dag, jag förstår inte varför mina vänner säger så.
- Man kan nog träna varje dag, men inte samma muskelgrupper bara, försökte jag.
- Men varför? envisades han.
- Jo, men kroppen måste ju få återhämta sig.
- Äh, den får ju vila när man sover! sa han och gick där i från.

Jahapp. Okej då...

Kommentarer
Postat av: Sonic Syndey

Ahh, han vill vara din tranings kompis. Du traffar sa lustiga personer pa ditt gym, pa mitt gym ar det mest biff killar och tjejer i pytte shorts...



och sa jag, som svettas sa mycket nar jag cycklar att jag maste ha en troja runt midjan efterat, annars ser det ut som jag har kissat pa mig...



I sweat like a rent boy, som jag brukar saga...



puss puss super tjejen

2011-10-30 @ 22:25:43
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0