Uppdatering, redig uppdatering

Ja, mathelg var ordet sa Bull.
O:s spelning på Under Bara Bar var bäst, sällskapet också, älskar lillkusinen med sambo. Jag hade på mig orangea fladderbyxor som jag var asrädd skulle bli nerspillda. Men det kom bara svett. Mycket svett.

I fredags... kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde... Lördag morgon kom mor och hämtade mig så åkte vi ut i SKÄRGÅRDEN för att SOLA. Ja, det var 1 oktober. Jag drog ut en gammal skinnfåtölj på bryggan och somnade. Så kom O ut, vi lagade massa god mat och spelade kort.

Har nog inte spelat kort på tusen miljarder år, men det är en så typiskt landetsyssla. På söndagen fick jag presenter från lilla, eller stora, A. Hon hade pysslar örhängen till mig på fritids. Jäkla gullunge alltså.

Idag har jag... mest tränat. Dubbla styrkepass, en timmes höftöppnaryoga och så 90 minuter ashtanga nu ikväll. Jag kom upp i huvudstående på egen hand.

Det här är tidernas sämsta blogginlägg. Men så får det vara. Jag lovar bättring, betraktelser och finurliga tankar kommer i morgon och resten av veckan. I morgon ska jag och O till "Det stora varuhuset" efter skolan, bara det garanterar ju flera roliga historier.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Chippe

Hehe det var trevligt med kortspel och dina presenter som Lilla A gjort var fantastiska. Synda tdt hon inte fick göra fler...Dubbla styrkepass låter lite för mycket dubbelt för att vara nyttigt. Lilla L där!!

2011-10-04 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0