Ut

Ja ni, lite knepig helg, men en underbar fredag non the less.

Tyvärr är ju hösten verkligen här nu, vilket är ganska värdelöst. Och askallt.

En asstörig grej från de senaste veckorna är att min skola har dragit över på tiden nästan varje dag. Det gör mig så jävla... ja, förbannad är nog rätta ordet. För har man bokat upp något efter skolan så blir man atingen försenad, eller måste gå från lektionen när läraren pratar. Båda alternativen är dumma i huvudet. Alltså behöver skolan lära sig att sluta i tid. Idag drog det över 20 min och jag skulle fanimej ha skallat någon på tuben om det inte vore för min hejdundrande kapacitet att lugna ner mig själv i tid. Jaja.

Ikväll på yogan ska vi fokusera på lyft och bandas. I min hjärna översätts det till trötthet och omöjligheter. Får se vad det blir av det till slut.

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: chippe

Hur gick det med lyften och bandasarna?

2011-10-11 @ 13:11:05
Postat av: chippe

var är alla nya inlägg??

2011-10-17 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0