Yey

Jo, det kom några byggjobbare och ockuperade mitt badrum i går morse. Det gjorde morgonen lite knepig. Jag och O var duktiga campare på Ikea. Har scoutat bokhylla för arbetsrummet och lite annat.

Idag fyller min lilla lilla lilla bror 23. Han är så liten. Så himla liten. 23 liksom. Då var jag färdigutbildad. Och så himla liten. Tänkte på det där med ålder ganska mycket idag när flera klassisar häpnade över att jag BARA VAR 25. De trodde att jag var MYCKET ÄLDRE.

Jaha, är det rynkorna eller min evinnerliga vishet som gör dem konfunderade? Vem vet.

Jag saknar i alla fall solen och värmen. Någon annan som gör det (som inte bor i Sydney där det är vår nu)?

Kommentarer
Postat av: chippe

Inte rba med ockuperade badrum. Kul på ikea va?? Du verkar äldre för du är klokare än de allra flesta, men du är ung och vackrare än nånsin!

2011-10-06 @ 15:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0