Hängelidäng

I går kväll hade jag först vernisagehäng och sen ölhäng med klassen. Det var rejält skoj, tänk att så många olika människor har förmånen att träffas under ett helt år. Det känns som att vi aldrig hade stött på varandra i några andra sammanhang, men just detta år blir vi inte av med varandra.

Det är superskoj.

I går påpekade även O att jag hade ett blåmärke på den nedersta nackkotan. Och skrubbsår. Damn you upp-och-ner-vänd lotus, damn you to hell!

Fast jag känner mig samtidigt lite cool. Sådär som man gjorde när man hade baotaplåster på båda knäna när skolan började igen, som bevis för att man hade fått in rejält med grus under huden. Så jävla ballt.

Idag är det skrivdag, jobbar på Eurosport först, sen ska jag hem och få massa bra idéer. Ser fram emot det. Att de bra idéerna ska dyka upp. Det kommer bli fint. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0