Seeegt

Fy vad segt det går att skriva idag. Det rullar varken framåt eller bakåt. Inget händer innanför pannloben.

Körde shape med L på Sats, vi var inte så fasligt röda efteråt, men hade svårt att lyfta armarna. Mina axelmuskler verkar liksom aldrig bli starka. L sa att de såg starka ut, men skenet bedrar, för de orkar ingenting.

Ni förstår, det är sådant här som min hjärna vill tänka på. Inte antagonister och mythos. Inte just i dag i alla fall.

Tänk om det fanns ett litet piller jag kunde ta för att bli inspirerad.

Det finns det i och för sig, men det är inte lagligt. Och jag vill inte ha något piller, vill bara att min hjärna ska fungera som den brukar. Men, en svacka är en svacka är en svacka. Dä ä bar å åk!

Kommentarer
Postat av: Sydney

Du kan fa lana lite av min inspiration, den ar forovrigt fokuserad pa vad jag ska hanga pa vaggen bakom soffan och de fina kuddarna jag ska sy till min soffa. For hand, for jag har ingen symasking...



mest for att inte tanka pa att jag ska dra ut min tand hos Rik imorgon...hjalp hjalp..



jag ska kora dit (3 timmar ca) sen dra ut tanden, och sen far Dave kora mig hem :-). 6 Timmar i bil for att dra ut en tand..ush, bush

2011-09-16 @ 01:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0