Skade-Lovis är tillbaka!

Kröp upp ur sängen i morse för att se om det var basketväder eller ej.
 
Det regnade, men såg ljusare ut över stan, så jag åt lite gröt och åkte in till Gärdesskolans basketplan.
 
Har haft hälseneinflammation de senaste två månaderna. Chefen tipsade om att jag ska trycka så hårt jag kan på hälsenan i 20 minuter varje kväll, så det började jag med igår medans jag distraherades av senaste True Blood-avsnittet. Numera är jag så  himla avtrubbad när det gäller sex och våld att jag grät lite för hur ont hälsenan gjorde. Jaja.
 
Vi var åtta glada journalister som spelade basket i morse. Oj vad varmt det var. Ju tröttare vi blev desuto fulare blev spelet (såklart), fotbollsexperten pajade handleden och jag stukade foten rejält under sista matchen.
 
Ja, det var hälsene-foten. Så nu haltar jag (likt stackars hästen Casall) och hoppas på samma tur som sommaren 2008. Då gick mitt knä sönder, jag hoppade på kryckor i ett halvår och blev därefter av med mina tennisarmbågar eftersom jag byggt upp så mycket stödmuskler i underarmarna.
 
Alltså, stukad fot borde innebära att hälsenan dragit ut sig lite. Kan det fungera så? Någon doktor som kan förklara?

Kommentarer
Postat av: Sonic Syndey

Hej Liten...
ja sjalvklart 1 skada + 1 skada = Skadelos...

xxx M

2012-08-09 @ 05:15:40
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0