Nu slutar jag=(

Go´vänner.

Nu tar jag en officiell paus från bloggskrivandet. Började för att få utlopp för mitt eget skrivande mitt i alla journalistiska texter, men nu går jag ju för fanken en utbildning där jag är kreativ precis hela tiden.

Kreativ så att det värker i lederna av all fantasi som ska ut.

Så jag har ju inget över till bloggen. Det blir mer som en träningsdagbok, och det är vi väl överens om att det inte är särskilt skoj?

Om jag börjar igen så kommer det nog bli en mer riktad blogg. Kulturjournalistik, träning, kanske både och.

Men tusen tack för att ni läst mig!

Kram!

Kommentarer
Postat av: chippe

NEJ va tråkigt!!!! Jag kommer sakna den. Jättemycket!!!

2012-02-22 @ 11:49:15
Postat av: chippe

det är faktiskt väldigt tråkigt när du inte skriver några bloggar.

2012-02-24 @ 09:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0