Duktig Fjun

Har varit en crazy shopper i två dagar nu.

Är inget fan av att göra av med pengar, och som student har jag ju ändå inga att göra av med, men det har liksom kliat i mig efter lite kläder som inte är köpta när jag vägde 10 kilo mer.

Så den däringa 70-procentsrean kom väl till pass. Ett par byxor, en kjol, fem toppar och två yoga-behåar för 600 kronor. En kväll på Radiosporten ungefär, men det var det fanken värt.

Och i förmiddags gleeed Fjun genom besiktningen också. Tänk vad den är duktig den där lilla knallblå bilen. När de hissade upp henne i luften och började skaka hennes hjul fram och tillbaka kände jag mig som en mamma då doktorn rycker i ungens ben för att se om det gör ont.

- AKTA HENNE! ville jag skrika.

Men det gjorde jag inte. Och så fick hon ny baklykta som belöning för att hon var så duktig.

Mammas lilla sötnos.

Kommentarer
Postat av: chippe

Hmm det är fint att se dina ömma känslor för den lilla blå.

2012-01-31 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0