Nåt är ju fel ju

Jag kan inte gå upp på mornarna. Det har blivit något fel på mig. Mitt DNA har ändrats, min hjärna skvalpat fel. Hur ska jag klara av det här? Måste jag skaffa en sjukt obekväm kudde så att jag verkligen inte VILL somna om?

O viskar: ligg kvar du, jag fixar frukost och jag ba´ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

Grymt bra lunch med L idag, vi gick till Babajan och där ska det drickas vin och käkas mat efter den 14 februari så att det står härliga till. Alltså, jag får ju äta mat innan dess, men är osäker på hur kul jag kommer ha i barmiljö om jag inte får smutta på rödvin.

Äsch, klart jag kommer ha kul, men det blir så oskönt för sällskapet om jag ska dreggla över dem hela kvällen.

Jobbkväll just nu. Jobbdag i morgon. Jobbdag på söndag. En jobbhelg. De är aldrig särskilt populära, förrän den 25 nästa månad vill säga.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0