Stolt

Jag gjorde det!

Jag skickade in mina ansökningar i god tid, men det jag är allra stoltast över är:

1. Jag fick inte prestationsångest en enda gång under denna månad som jag har skrivit mina två texter.
2. Jag har jobbat med samma texter metodiskt, lugnt och målinriktat på ett sätt som jag aldrig gjort förut. Jag menar, sen när har ordet LUGN kännetecknat mig? Bara ALDRIG!

Eftersom jag har en frimånad (inget socker, ingen alkohol) fram till alla hjärtans dag firade jag och O framgången med att köpa mjölk och thaimat. Yey.

I morgon mina vänner, då har jag skrivdag på schemat. Känn på det ordet. Skrivdag. Visst doftar det lätt av kaprifol och vit sandstrand?






Kommentarer
Postat av: chippe

Bra jobbat!! Frimånad-ok för inget socker, men alkohol!!! Inget vin på lördag alltså?

2012-01-18 @ 14:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0