Summary

Lanzarote var bara underbart och det måste från och med nu vara min taktik varje vinter, att åka någonstans där det är ljust och varmt. Utan undantag. För mitt humör klarar inte av mörker, så är det bara. Jag är fanimej en klen rackare, men det är inte mycket att göra åt. Kroppen pajar, humöret pajar, men det är bara att lira med de kort man har fått, trots att given är skräp.

Jag går all in på vintern från och med nu i alla fall.

Vi har sovit, solat, läst och så lästlästlästlästläst. Det är det bästa jag vet.

Nu är det alltså vårterminen 2012 som gäller. Jag ska pussa sönder den här terminen, gulla med den tills den kiknar, viker sig och gör som jag vill. Och visst kan det inte börja bättre än med handbolls-EM?

Jag och O sitter med varsin dator i soffan och kollar på den svängiga matchen mot Makedonien. Jonas Larholm är helt väck, men Henrik Lundström, Kim Andersson och Dalibor Doder är heta som min solbränna. Ay ay ay!

Kommentarer
Postat av: chippe

Hurray you're back!! Har saknat dina tankar. Kör hårt!! Nästa match är i morgon kväll. Seger ett måste, bara de tre första i gruppen går vidare...

2012-01-16 @ 09:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0