Träningsdag

OJ vad jag har tränar underbart idag. Hård benstyrka (fasen!) och sen crosstrainern, eller eliptical-maskinen eller vad fanken den där jävla plastsaken heter som jag måste använda för att jag ska akta knät och inte springa intervaller, i 40 minuter. Alltså 40 minuter intervaller. Det var ruggigt!

Och så yoga 90 minuter på det.

Som en fint avslut på min aktiva dag kom Marcus Krunegårds Jag är en vampyr på radio lagom till Björkhagen och jag hoppsade och mimsjöng hela vägen hem genom snön.

Ja, så kan en dag vara när man längtat hela helgen efter att få röra på sig men man måste sitta på en stol i fem timmar utan kisspaus.

Så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: chippe

oj vilket träningspass!!Själv har jag ont i knäna, så jag gick på löpbandet igår i en kvart, och vad det var tråkigt!! Har bytt skor idag och hoppas det blir bättre då...

2012-01-24 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0