Flytta på mig

Sommar sommar sommar
å jesus vad jag sknar dig
 
Sommar sommar sommar
sol kom tillbaks och värm upp mig
 
Höstens regn och dystra himmel
har ingenting mot sommarn's skimmer
 
Sommar sommar sommar
när du härskar i vårt land
dricker jag hav och tuggar sand
 
Ja, det var min kommentar till dagens väder, den ständiga kylan i min kropp och det faktum att jag, likt en liten gammal gumma, får ont i knäna när temperaturen är under 15 grader.
 
Jag yrkar på massflytt till varmare breddgrader, vem är med mig?

Kommentarer
Postat av: chippe

jag följer med och kan packa alla dina väskor!!

Svar: Hihi, jag är ju redan bäst på att packa!
Lovisa g

2012-09-17 @ 10:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0