Spontana småhopp

Om jag tittar till höger ser jag Moltas. Vrider jag huvudet ännu lite mer ser jag ut genom fönstret, och där i horisonten skymtar Råsunda och Blåkulla i en perfekt siluett.

Nedanför mitt fönster finns, som ni alla vet vid det här laget, Solna Business Park-skylten och bakom den en Peugeot-verkstad.

På Peugeot-verkstadens tak går tre killar, alla har vita kepsar, halvhängiga byxor och likadana blå sportjackor. Helt plötsligt hoppar en kille från taket. De andra följer efter.

Självmordspakt, tänker jag.

Men de landar på fötterna och hoppar vidare, upp på en brandtrappa, ner på en avsats och så kutar de över gatan bort mot Näckrosen.

Blev lite förvånad över denna spontana le parcour, men jag är glad över att barnen lever. De måste ju för bövelen befolka världen och betala min pension!

 

Kommentarer
Postat av: Sonic Sydney

I've seen these guys in the Flesh. They are very impressive...and fast as hell...



Sarf east london baby

2010-08-20 @ 01:28:37
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Chippe

OJ!!

2010-08-22 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0